Wielkanocna oferta już dostępna! | Zobacz więcej...
Kontakt z nami
MONDEX
ul.Towarowa 17, 10-416 Olsztyn
- Klienci biznesowi: 89 532 08 14, kontakt@mondex.pl
- Klienci indywidualni: 792 969 999, sklep@mondex.pl
Pytania i odpowiedzi
1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie zamówienia są przygotowywane do wysłania w ciągu 24 godzin. Jeżeli zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub święto czas realizacji liczony jest od kolejnego dnia roboczego. Czas dostawy zależy od wybranej metody dostawy. Przewidywana data doręczenia widoczna jest w trakcie składania zamówienia w momencie wyboru sposobu dostawy.
2. W jaki sposób dostarczane jest zamówienie?
Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi firmami kurskimi. Nasi partnerzy to DHL, DPD, GLS, InPost, Poczta Polska, Orlen Paczka oraz Suus. Zamówienie możesz odebrać także osobiście w sklepach w Olsztynie oraz Ostródzie.
3. W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
Akceptujemy karty płatnicze, płatności natychmiastowe oraz BLIK. Za zamówienie możesz także zapłacić gotówką kurierowi lub Blik w urządzeniu Paczkomat.
4. Jak pakowane są produkty?
Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany przed wysłaniem przez minimum dwie osoby. Następnie jest zabezpieczany folią bąbelkową i stretch. Każdy karton wypełniany jest perforowanym kartonem. Na końcu paczka owijania jest dodatkową warstwą folii bąbelkowej oraz stretch. Na paczce umieszczana jest taśma z ostrzeżeniami oraz informacją o zawartości.
5. Jak wybrać kolor produktu?
Jeżeli na zdjęciu produktu widocznych jest kilka wzorów lub kolorów wyboru można dokonać wpisując komentarz do zamówienia na kroku trzecim procesu.
6. Czy mogę prosić o zapakowanie produktów na prezent?
Oczywiście, za dodatkową opłatą Twoje zamówienie zapakujemy w ozdobny papier i umieścimy liścik od Ciebie.
7. Gdzie znajdę paragon lub fakturę?
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę imienną lub z NIP i wysyłamy ją drogą elektroniczną.
8. Czy mogę zwrócić produkty?
Niezależnie czy jesteś Konsumentem, czy Przedsiębiorcą możesz zwrócić produkty bez podawani przyczyny w ciągu 30 dni. Zwrot większości produktów jest w pełni bezpłatny dla Konsumentów.
9. Czy muszę ponosić koszty związane z reklamacją?
Reklamacja jest w pełni bezpłatna. Wystarczy wypełnić zgłoszenie on-line, które dostępne jest na naszej stronie.
10. Czy prowadzicie sprzedaż B2B?
Zapraszamy do współpracy także firmy. Wszystkie informacje dostępne są w zakładce Partnerzy.
Pozostałe kontakty
Sprzedaż:
- Specjalistka ds. sprzedaży w kanale tradyjnym - Teresa Nożyńska: t.nożyńska@mondex.pl
- E-commerce Key Account Manager - Adam Affek: a.affek@mondex.pl
- Specjalistka ds. sprzedaży drop shipping - Maria Jasnos: office@mondex.pl
- Specjalistka ds. sprzedaży e-commerce - Adriana Doda: a.doda@mondex.pl
- Business Integrity Manager - Daniel Dobrosielski: d.dobrosielski@mondex.pl
Reklamacje:
- Specjalistka ds. reklamacji - Małgorzata Przyborowska: reklamacje@mondex.pl
Logistyka:
- Specjalista ds. logistyki - Joanna Piechnik: handlowy@mondex.pl
- Kierownik magazynu - Rafał Podpirko: r.podpirko@mondex.pl
Płatności:
- Główna Księgowa - Anna Prokopowicz: a.prokopowicz@mondex.pl
- Specjalistka ds. płatności - Bożena Krajza: b.krajza@mondex.pl
Zakupy:
- Specjalistka ds. zakupów krajowych - Marta Korniak: m.korniak@mondex.pl
- Specjalistka ds. zakupów krajowych - Wiesława Nieć: w.niec@mondex.pl
- Specjalistka ds. zakupów zagranicznych - Alicja Lubieniecka: a.lubieniecka@mondex.pl