Oferta na Boże Narodzenie już trwa! | Zobacz więcej...
Formularz reklamacji
Prosimy skorzystać z poniższego formularza.
- Podaj numer zamówienia, swoje dane, powód reklamacji oraz preferowany sposób jej rozwiązania.
- Do formularza dołącz zdjęcia reklamowanych produktów i ich etykiet.
- Jeżeli składasz reklamację z powodu uszkodzeń produktów w transporcie załącz także protokół szkody. Można go spisać z kurierem w momencie odbioru przesyłki. Jeżeli uszkodzenia nie były widoczne w momencie odbioru możesz go sporządzić w ciągu 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby wezwać kuriera skontaktuj się z infolinią przewoźnika, który odpowiadał za doręczenie przesyłki. Jeżeli decyzja będzie pozytywna i zaistnieje konieczność odbioru reklamowanych towarów, Dział zwrotów i reklamacji prześle list przewozowy, który należy umieścić na paczce.
Możesz także samodzielnie odesłać paczkę na adres:
MONDEX Dział zwrotów i reklamacji
Towarowa 17
10-416 Olsztyn - Prosimy o zabezpieczenie paczki do transportu.
- Do paczki należy dołączyć wypełniony i podpisany Formularz reklamacji.
- Dokładamy wszelkich starań, aby w ciągu 24 godzin Dział zwrotów i reklamacji rozpatrzy reklamację. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
- W ciągu maksymalnie 14 dni otrzymasz nowe produkty lub otrzymasz zwrot należności. Staramy się rozwiązać reklamację w ciągu 5 dni.