Regulamin akcji "Śmietankowy Dom poleca"

1. ORGANIZATOR AKCJI

  1. Organizatorem akcji jest sklep internetowy Inspi by Mondex działający pod adresem www.sklep.mondex.pl, którego właścicielem jest MONDEX Anna i Jerzy Affek Spółka Jawna z siedzibą w Olsztynie, ul. Towarowa 17, 10-416 Olsztyn (zwana dalej Mondex), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000005755, posiadająca REGON: 51028674000000, NIP: 7391010198.
  2. Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 792 969 999 (od pn. do pt. w godz. 9.00 – 21.00), pod adresem poczty elektronicznej sklep@mondex.pl bądź poprzez formularz kontaktowy, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu.

2. WARUNKI TECHNICZNE

  1. MONDEX prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się rzeczy dostępne w ramach sieci dystrybucyjnej MONDEX.
  2. Do korzystania ze sklepu internetowego, przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:
    - komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera;
    - aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

3. WARUNKI AKCJI

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.sklep.mondex.pl.
  2. Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.
  3. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA".
  4. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
  5. Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
  6. Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę "IDŹ DO KOSZYKA" lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.
  7. Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
  8. Po wprowadzeniu danych w polu „KUPON” należy wpisać otrzymany kod rabatowy.
  9. Klient dokonuje zakupów poprzez utworzenie konta lub zalogowanie się do sklepu internetowego INSPI by MONDEX, dzięki któremu Klient zyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu internetowego MONDEX.
  10. Po wprowadzeniu danych adresowych należy kliknąć ikonkę "ZAPISZ", wówczas wyświetlą się dostępne metody płatności. Po wybraniu metody płatności należy kliknąć ikonkę "POTWIERDŹ ZAKUP".
  11. W przypadku wybrania płatności "Zapłać przy odbiorze" należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonkę "POTWIERDŹ ZAKUP".
  12. W przypadku wybrania płatności "Płacę z PayU.pl" należy wybrać bank, z którego chce się zapłacić albo wystawcę karty kredytowej (Visa/MasterCard) i następnie kliknąć ikonkę "ZAPŁAĆ ZA ZAKUPY".
  13. Uwaga: W przypadku wybrania jako formy płatności za towar "Płacę z PayU.pl", dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu PayU.pl) w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia (przy czym przez dzień roboczy w niniejszym regulaminie rozumie się każdorazowo każdy dzień tygodnia liczony od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy), zamówienie nie zostanie zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności. Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar. W przypadku konieczności poprawienia lub zmiany sposobu płatności w "Płacę z PayU.pl" należy kliknąć ikonę "MOJE KONTO", a następnie wybrać opcję "SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA", aby przejść do opcji „ZAPŁAĆ PONOWNIE PRZEZ PayU”
  14. Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.
  15. Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4. WARUNKI AKCJI

  1. Każdy zarejestrowany Klient może skorzystać z kodu rabatowego wyłącznie jeden raz.
  2. Rabat naliczany jest na ceny towarów i nie dotyczy kosztów przesyłki.

5. CZAS TRWANIA

  1. Akcja trwa od 30 stycznia 2017 od godziny 00:01:00 do 5 lutego 2017 do godziny 23:59:00.

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. W pozostałych kwestiach zastosowanie ma Regulamin sklepu

DATA PUBLIKACJI REGULAMINU AKCJI: 30 stycznia 2017

Loading...