Reklamacje

Uszkodzenia w transporcie należy zgłaszać w ciągu 5 dni od dnia dostawy mailowo na adres: reklamacje@mondex.pl lub przez formularz on-line. Prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzonych produktów oraz ich symboli lub kodów EAN. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Po rozpatrzeniu zgłoszenia wystawimy fakturę korygującą lub dostarczamy nowy produkt w kolejnej dostawie.
W przypadku płatności kredytem kupieckim należność wynikająca z korekty podlega potrąceniu od przyszłych płatności. Jeżeli chcecie Państwo otrzymać zwrot wpłaty na rachunek bankowy to prosimy o przesłanie informacji do Działu reklamacji.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia, które spowodował przewoźnik wybrany przez Klienta (Odbiór osobisty/ własny kurier). Wówczas zgłoszenia należy kierować bezpośrednio do kuriera. W przypadku wątpliwości możemy przygotować film pokazujący cały proces pakowania. Prośbę o przesłanie filmu należy przesłać w ciągu 3 dni od dnia dostawy. Film zostanie udostępniony w ciągu 7 dni.

Loading...